Thursday, August 20, 2015

5 SEBAB KENAPA RAMAI CUSTOMER SAYA REPEAT ORDER BELI SHAKLEE


Nah...kali ni nak bukak RAHSIA yang bisa gegarkan pesaing-pesaing produk kesihatan lain. 

hehehe..

5 SEBAB KENAPA RAMAI CUSTOMER SAYA REPEAT ORDER BELI SHAKLEE 

1. FREE GIFT!!
Yeay..sapa yang tak suka free gift kan. Tapi biasanya free gift ni akan tertakluk pada stok gift tu. Dan saya tak kan cakap pun ada free gift. Baru la ade unsur surprise di situ hehe...


2. PRODUK BERKESAN
Alhamdulillah.. kebanyakan dari customer tetap saya masing-masing berpuashati sebab produk shaklee yang saya jual menunjukkan hasil yang positif. So, habis je stok terus repeat order. Kalau tak order pun sebab lari bajet je lah.  

3. KONSULTASI PERCUMA DARI SAYA
24h/365hari sms/whassap/fb chat accepted. Inshaallah saya sudi melayan sebarang pertanyaan tentang produk shaklee.Yeah..ini yang tak dapat kat mana-mana. Tak caya? ce u pegi mana-mana farmasi ke toko jamu ke. Balik rumah nak guna blur2.. pastu dah guna ada healing crisis blur2 lagi... pastu pastu banyak betul pastunya. Biasanya lepas beli terus habis cenggitu. silap2 kita pegi kedai tu lagi dah bertukar salesgirl nya.  Fengsan!

4.  MUDAH BERURUSAN
Macam saya sebut kat atas. Mudah nak berurusan dengan saya. Mesej/whassap/telegram/fbchat je..Inshaallah saya akan membalas mesej anda secepat mungkin.

5.  PENGHANTARAN/PENGEPOSAN PANTAS!
Saya tak menetapkan hari2 tertentu untuk buat penghantaran/pengeposan. Kalau u buat bayaran sebelum pkl 9pagi, inshaallah saya akan pos pada hari yang sama melalui POSLAJU/ GDEX. Best kan?

Jadi, apa tunggu lagi... 
Your Shaklee Independent Distributor,
zura 016 695 5345
 

0 comments on "5 SEBAB KENAPA RAMAI CUSTOMER SAYA REPEAT ORDER BELI SHAKLEE"

Post a Comment

 

UMMI SIHAT CERIA Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez