Monday, August 24, 2015

SIAPA DR FORREST C SHAKLEE ?






Beliau adalah pengasas rangkaian produk Shaklee.

Pada tahun 1915, beliau telah mencipta VITALIZED MINERALS iaitu merupakan Multivitamin yang pertama di dunia(sekarang dikenali sebagai VITALEA). Pada tahun 1956, beliau telah menubuhkan Shaklee corporation yang merupakan syarikat jualan langsung pertama di dunia. Usaha beliau telah menjadikannya pelopor industry nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar.

Tatkala ramai orang lain mengamalkan penggunaan plastic dan bahan-bahan sintetik, Shaklee kembali kepada semulajadi—dengan mencari bahan-bahan semulajadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga diantara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia.

Tatkala ramai orang dan syarikat lain membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee melaburkan berbillion ringgit sebagai ganjaran kepada para pengedarnya yang berkongsi tentang Shaklee. Ditambah pula dengan jutaan ringgit yang dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan produk kesihatan Shaklee.

Syarikat Shaklee meneruskan kesinambungannya di dalam menerajui kepercayaan bahawa kesihatan dan kebahagiaan manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembentukan kehidupan dunia yang lebih baik.

Menarik falsafah beliau ni:

LEBIH BANYAK ANDA BERKONGSI DENGAN ORANG LAIN,LEBIH TINGGI NILAI SAHAM ANDA.
LAKUKAN KEPADA ORANG LAIN SEBAGAIMANA ANDA MAHU MEREKA LAKUKAN KEPADA DIRI ANDA.

*Nota kaki
FREE SEBOTOL VITALEA SEMPENA 100TAHUN DI DUNIA!!
Bagaimana caranya? 
Hanya perlu mendaftar sebagai ahli & membuat sebarang pembelian & anda layak menerima SEBOTOL VITALEA SECARA PERCUMA.



Hubungi saya , 
zura 016 695 5345

 

0 comments on "SIAPA DR FORREST C SHAKLEE ?"

Post a Comment

 

UMMI SIHAT CERIA Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez