Thursday, August 13, 2015

TESTIMONI ESP SHAKLEE : Kehamilan ~ Berpantang ~ Menyusu


Salam sejahtera semua


Yeay.. excited sangat nak tulis entri ni. 

Sebab ?

Sebab saya tak sabar nak kongsi kegembiraan pengalaman saya sendiri selepas mengamalkan ESP SHAKLEE secara konsisten.

Tapi, sebelum tu saya nak lanja 10 testimoni ibu-ibu yang sangat teruja selepas mengamalkan ESP shaklee sepanjang kehamilan, berpantang & menyusukan bayi.

 

































Macam mana? seronok tak baca testimoni derang ni? Teruja tak?

Sekarang saya pulak nak cerita pengalaman saya mengamalkan ESP shaklee sepanjang kehamilan, berpantang & menyusu. 

Masa pregnant anak ke2, saya minum jimat2 je haha sebab konon nak simpan masa berpantang.Rasa sayang nak minum walaupun sebenarnya boleh je beli lagi hahaha. Nak dipendekkan cerita, saya ni memang suka sangat apa-apa minuman soya. NON GMO ke x ke semua saya belasah haha. Tapi lepas dah tau kesan sampingan air soya GMO ni uii seram. Tak minum air soya lain kecuali ESP SHAKLEE sahaja ngihngih.

Dah la membebel tu. Nak ceritanya.... paling saya suka bila berpantang ngan ESP SHAKLEE ni adalah SANGAT KENYANG. Almaklum...masa berpantang ni tahap kelaparan adalah maksima haha. Semedang lapa je kan. Nak makan je kan. Sampai ada satu tahap tu takut dah minum ESP SHAKLEE ni sebab takut Miss B bengkak. Qays Bushran plak memang suka betul tidur. Mak pulak is sangat malas nak mengepam perah susu(jangan tiru aksi ini dirumah)

Dan paling best adalah badan cergas. Rasa ringan je kat kepala dan badan. Tambahan sambil melayan anak no 1 Numa Bushra yang fefeeling jeles nampak umi nye ni berkepit je ngan baby baru. Jadi, nak tak nak memang ibu berpantang perlu ada energy yang cukup.Kena CERGAS SIHAT & BERTENAGA.

BONUS !

--> Parut strechmark semakin pudar
---> Kulit lebih glowing
----> Jeragat semakin pudar

Yes! ini yang saya sendiri alaminya. Kalau nak kata saya bohong... terpulang. Yang penting saya semakin bahagia sebab apa yang saya idamkan saya dapat! Syukur Allah bantu saya melalui ESP SHAKLEE. 

Jeles? hehe sila la jeles. Tapi jangan la peram je jeles tu sorang2.Meh kongsi ngan akak. mana tau akak boleh kurangkan bebanmu itu huhu.

Whassap 016  695 5345 Baizura

0 comments on "TESTIMONI ESP SHAKLEE : Kehamilan ~ Berpantang ~ Menyusu"

Post a Comment

 

UMMI SIHAT CERIA Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez