Tuesday, September 1, 2015

5 SEBAB KENAPA SHAKLEE MELETUP DIPASARAN MAKANAN TAMBAHAN






SEMULAJADI, HALAL, SELAMAT
Produk Shaklee mendapat pengiktirafan dunia dan memenangi pelbagai award sepanjang 57tahun berada di dunia! Menggunakan bahan semulajadi & halal.

BERKESAN
Tak perlu diragui keberkesanan produk Shaklee kerana sudah berjuta orang mengalami peningkatan tahap kesihatan. Purata setiap orang yang mengamalkan produk Shaklee akan terus menggunakan produk Shaklee selama 17tahun.

HARGA MAMPU MILIK
Harga produk Shaklee adalah jauh lebih murah jika dibandingkan dengan ubatan sintetik atau produk kesihatan jenama lain. Kira-kira semua golongan masyarakat mampu memiliki produk Shaklee.

TERKENAL DIKALANGAN ATLET SUKAN
Produk Shaklee telah lama digunakan oleh atlet amerika , malah pada tahun 1989 produk Shaklee membant ekspedisi trans-antartika yang diketuai oleh Will Steger-individu pertama yang menjelajah antartika dengan berjalan kaki dengan jaraknya merangkumi 3,700batu.

BOLEH MENJANA PENDAPATAN TAMBAHAN MELALUI PERKONGSIAN KEBAIKAN DENGAN ORANG SEKELILING. PELAN PEMASARAN YANG HEBAT & KEDUDUKAN SYARIKAT YANG MANTAP, TELAH MELAHIRKAN LEBIH 50ORANG JUTAWAN SHAKLEE DI MALAYSIA.

0 comments on "5 SEBAB KENAPA SHAKLEE MELETUP DIPASARAN MAKANAN TAMBAHAN"

Post a Comment

 

UMMI SIHAT CERIA Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez